Noi, echipa Inkspired.ro, suntem permanent preocupati de calitatea serviciilor si produselor noastre. De aceea apreciem feed-back-ul clientilor nostri, acesta fiind foarte importanta pentru noi in depistarea problemelor serviciilor si produselor noastre si imbunatatirea lor cotinua.
Prin urmare incurajam orice feed-back, pozitiv sau negativ, si apreciem timpul si efortul tau pentru a ne comunica orice sugestie, satisfactie sau insatisfactie legate de experienta ta cu site-ul inkspired.ro.
Te asiguram ca iti vom raspunde in maxim 5 zile lucratoare, prin telefon sau email, si ca vom gasi modalitatea optima de a raspunde si rezolva eficient problema semnalata de tine. Ne poti contacta in urmatoarele moduri:
In cazul in care nu esti pe deplin multumit(a) de raspunsul nostru, te poti adresa Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorului (A.N.P.C.), Bucureşti, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, Telefonul Consumatorului: 021-9551, e-mail: cabinet@anpc.ro, www.anpc.gov.ro.