📞 Info: 0756 895 048

Shopping

Cum fac o comanda?

Pasul 1. Hotarasti ce design vrei sa porti din cele propuse. Poti aplica filtre dupa diferite categorii.

Pasul 2. Odata ajuns pe pagina designului, selectezi produsul pe care il doresti imprimat (tricou cu maneca scurta, maieu, tricou cu maneca lunga, bluza, hanorac, cana ceramica, husa telefon sau tablou canvas); la produsele textile selectezi culoarea si marimea (iti recomandam sa verifici atent tabelul de marimi, caci producatorii de textile au standarde diferite de marimi; linkul tabelului de marimi il gasesti deasupra selectorului de culori al fiecarui produs textil); in plus, la produsele textile personalizate mai trebuie sa selectezi pozitia si dimensiunile fiecarui design pe care il doresti imprimat. In cazul huselor de telefon vei selecta modelul telefonului si culoarea husei, iar in cazul tablourilor canvas vei selecta dimensiunile produsului. Adauga in cos produsul configurat, dupa care iti vei putea continua cumparaturile (sau poti trece la pasul 3).

Pasul 3. In momentul in care ai adaugat toate produsele dorite in cosul de cumparaturi iti poti finaliza comanda. Pentru a putea face acest lucru trebuie sa fii logat (in cazul in care nu ai cont poti crea unul nou).

Pasul 4. Ajungand in pagina Cos cumparaturi, pentru a putea finaliza comanda, trebuie sa reverifici produsele alese, sa introduci adresele de livrare si facturare, iti alegi modalitatea de livrare preferata, stabilesti modalitatea de plata, dupa care validezi comanda. Comenzile nevalidate le regasesti in status comenzi si le poti finaliza la o data ulterioara.

Pasul 5. In termen de max. 48h lucratoare vei primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii. Daca sunt aspecte de clarificat (legate de produse, grafica, adresa de livrare, etc,) le putem eventual clarifica pe mail, telefonic, sms, whatsapp, etc. Cand comanda este pregatita de expediere, vei fi instiintat/a prin e-mail in momentul predarii catre curier.

P.S. Produsele sunt pastrate in cosul de cumparaturi pana cand se inchide sesiunea curenta. Daca doresti sa le revezi ulterior, adauga-le la Selectii. Totusi, nu putem garanta cumpararea ulterioara a produselor pastrate la Selectii, deoarece exista posibilitatea ca acestea sa se vanda intre timp. Produsele sunt pastrate in cosul de cumparaturi pana la delogare.

Transport si livrare

Ce conditii de transport & livrare oferiti?

Poti opta pentru livrarea produselor prin DPD Curier sau le poti lua direct de la atelierul nostru din Brasov. DPD Curier iti aduce coletul la usa in cel mai scurt timp. Daca locuiesti in Brasov sau te afli doar in trecere, poti sa le iei direct de la atelierul nostru, fara nici o taxa de transport.
.

Care sunt costurile de transport?

Pretul transportului depinde de valoarea produselor cumparate: GRATUIT - daca valoarea cosului de cumparaturi depaseste 249.9 lei. Daca achizitia ta este sub 249.9 lei valoarea transportului este fixa, respectiv 15,99 lei, indiferent de numarul produselor sau localitatea din Romania unde va ajunge coletul. Desigur, costul de transport este zero daca alegi sa ridici produsele de la atelierul nostru. Pentru a afla exact costul transportului, adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi si avanseaza la checkout. Alege "Metoda de livrare" pentru a vedea cele doua optiuni si pretul asociat lor.

Cat dureaza pana imi ajung produsele?

Exista 2 optiuni de livrare:
1. Standard - aceasta optiune de livrare asigura un termen mediu de 3 - 5* zile lucratoare** de la data comenzii pana la primirea coletului;
2. Priority - aceasta optiune de livrare este pentru situatii urgente (sau pentru cei foarte nerabdatori) si asigura un termen mediu de 1 - 3* zile lucratoare** de la data comenzii pana la primirea coletului; costul suplimentar al acestei optiuni este de 10% din valoarea cosului de cumparaturi. Optiunea Priority poate fi activata si ulterior plasarii comenzii, telefonic sau prin e-mail.
* - termenele de livrare sunt orientative, Premium Clothing srl depunand toate eforturile necesare pentru respectarea lor, fara a le putea asuma in totalitate; aceste termene depind de respectarea de catre DPD Curier a termenelor de livrare asumate contractual (termene pe care curierul nu si le asuma 100%), in functie de localitatea de destinatie (24 h in localitatile principale, respectiv 2-4 zile in restul localitatilor), de perioada de livrare (de regula, in timpul diverselor sarbatori din an este posibil ca livrarile sa se faca cu intarziere), sau de alti factori neprevazuti. Oricum, orice modificare a termenelor de livrare va fi comunicata din timp pe site.
** - Sambata, duminica si sarbatorile legale sunt zile nelucratoare.
*** In cazuri exceptionale este posibil ca unele produse sa fie in stoc doar la furnizor. Din acest motiv termenul de livrare se poate prelungi pana la 7 zile lucratoare. In momentul adaugarii unui produs in cos vei fi instiintat de acest lucru. Poti alege alt model sau alta culoare in cazul in care nu poti astepta 7 zile.
In cazul livrarilor prin curier, vei primi un sms prin care vei fi instiintat despre ziua si intervalul aprox. de livrare (pe care, accesand link-ul din sms, le poti modifica), iar ulterior vei fi vizitat de agentul DPD Curier care, daca nu te gaseste la adresa stabilita, te va contacta si veti stabili impreuna o alta data de livrare convenabila. Mai mult, in baza notei de transport (awb) se pot obtine informatii despre livrare de la DPD Curier - https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/contact/ - sau, online, aici: https://tracking.dpd.ro/
In cazul ridicarii coletului de la sediul nostru, vei fi instiintat prin mail momentul in care comanda ta este pregatita de ridicare.
In cazul comenzilor care includ si modele personalizate, durata de livrare mentionata mai sus nu include si perioada necesara pregatirii graficilor care nu se incadreaza in standardele noastre de print (fisiere vectoriale - ai, cdr, svg, eps, pdf, etc. sau fisiere png, cu fundal transparent, rezolutie minima 2000 x 2000 px.)

FOARTE IMPORTANT! LA PRIMIREA COLETULUI VERIFICA CU ATENTIE INTEGRITATEA LUI, IAR DACA OBSERVI ORICE NEREGULA (DETERIORARE, TAIETURA, RUPTURA, DEZLIPIRE A ELEMENTELOR ADEZIVE, ETC.) REFUZA COLETUL SI CERE CURIERULUI SA INTOCMEASCA SI SA SEMNEZE UN PROCES VERBAL DE CONSTATARE A RESPECTIVEI NEREGULI (CURIERUL ESTE OBLIGAT, LA SOLICITAREA TA, SA INTOCMEASCA PROCESUL VERBAL). ULTERIOR, IN LIPSA ACESTUI PROCES VERBAL, ORICE RECLAMATIE CATRE CURIER ESTE NEACCEPTATA, IAR NOI NU NE VOM PUTEA ASUMA RESPONSABILITATEA SI SUPORTA EVENTUALELE CONSECINTE.

Ce sa fac daca comanda mea intarzie mai mult decat ar trebui?

Contacteaza-ne si iti vom oferi informatiile necesare.

Produse

Pe ce blank-uri imprimati?

Produsele pe care le folosim sunt de cea mai buna calitate, exclusiv premium, atent alese ca sa iti ofere un confort maxim dar si rezistenta in timp. De exemplu, in cazul textilelor, imprimam pe produse Stanley/Stella Belgia (tricouri cu maneca scurta, maieuri, tricouri cu maneca lunga - bumbac 100% organic; hanorace si bluze 85% bumbac organic).

Cum sunt imprimate produsele Inkspired?

Producem calitate superioara si rezistenta sporita; folosim exclusiv utilaje de ultima generatie, marcile Brother Industries Ltd. (imprimare DTG - direct to garmet - cu vopseluri pe baza de apa, pentru textile) si Roland DG Corporation (pentru celelalte produse). Indiferent de produsul imprimat comandat, fie ca e un tricou, o husa de telefon, un tablou canvas, un autocolant de perete, etc., nu vei avea batai de cap: calitatea imprimarilor (cat si a blank-urilor) te vor convinge ca ai facut o alegere excelenta. La imprimarea textilelor, de exemplu, folosim o noua cerneala numita Innobella Textile, cu un spectru de culori foarte bogat, rezistenta sporita la spalare (aprobata de catre AATCC), având certificatul Eco-Passport de la Oeco-Tex.

Cum trebuie sa spal produsele textile? Se vor micsora?

Nu e nimic special in spalarea, uscarea si calcarea textilelor imprimate. Respecta cateva reguli simple si produsul tau va ramane la fel de frumos multa vreme:
• Intoarce-l pe dos cand il bagi la masina de spalat (ideal ar fi ca produsul textil sa fie spalat manual, la max. 30 grade C, dar cine mai are timp si chef astazi sa spele de mana?).
• Spala-l impreuna cu acelasi tip/nuante de haine (albe sau colorate, impreuna cu haine din bumbac).
• De preferat e ca temperatura de spalare sa nu depaseasca 30 grade C, dar am facut teste succesive de spalare si la 60 de grade iar printul a ramas impecabil.
• Folosete cat mai putin detergent (de preferat detergent lichid).
• Nu folosi inalbitori sau alte substante care contin clor.
• Folosete un program scurt de spalare (max. 30 min.).
• Preferabil sa eviti programul de uscare prin centrifugare; daca nu este posibil acest lucru ai grija sa selectezi uscarea la numarul minim de rotatii/min. Usuca intotdeauna produsul intors pe dos.
• Nu folosi masina de uscat rufe.
• Calcarea ar trebui facuta pe partea interioara. Sub nici o forma nu folosi fierul de calcat peste zona imprimata.

In general toate produsele din bumbac tind sa se micsoreze cand sunt spalate. Cel mai mic grad de micsorare se obtine daca sunt spalate cu apa rece si uscate pe sfoara, iar cel mai mare daca sunt spalate cu apa foarte calda si uscate in uscator la temperatura maxima.

Anularea comenzii

M-am razgandit si vreau sa anulez comanda, cum procedez?

Este absolut normal sa apara situatii in care sa fii nevoit sa anulezi o comanda facuta pe www.inkspired.ro. Trebuie sa stii ca toate produsele noastre (cu exceptia produselor aflate la reducere sau a celor mister) se imprima la comanda, indiferent daca sunt grafici de pe site sau trimise de clienti. De aceea, pentru a evita costurile suplimentare legate de printarea si expedierea produselor, te rugam ca in cel mai scurt timp posibil sa ne anunti intentia ta de a anula comanda, prin orice modalitate preferi (pe chat-ul de pe site, prin e-mail la contact@inkspired.ro, facebook, telefonic/whatsapp - nr. relatii clienti +40 756 895 048)

Returnari si inlocuiri

Care este politica voastra de retur?

Toate produsele imprimate sunt printate on-demand, personalizat, in urma comenzii tale de pe site. Din acest motiv ele sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014. Conform art. 16, lit. c din OUG 34/2014, nu este obligatorie inlocuirea produselor confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar. Nu le putem inlocui sau returna contravaloarea lor pentru ca, fiind personalizate, nu le mai putem revinde. Totusi, pentru ca e posibil ca din neatentie sa fi ales o marime gresita, iti vom acorda un discount de 50% (maxim 50 lei) din pretul noului produs.
In schimb, produsele simple, neimprimate, pot fi returnate si inlocuite sau returnata contravaloarea lor.

Exceptie de la regula de mai sus o fac produsele expediate gresit de catre noi (marimi gresite, imprimeuri gresite, etc.) sau produse cu defecte (defecte de fabricatie ale textilelor - diferente mai mari de +/-5% fata de dimensiunile din tabelele de marimi, prezentate la fiecare produs, tab-ul "ghid marimi", sau defecte ale imprimeurilor), care pot fi returnate pentru a fi inlocuite sau pentru a iti restitui contravaloarea lor. Pentru inlocuire, te rugam sa ne trimiti un e-mail, la contact@inkspired.ro, in care sa ne transmiti intentia ta de retur, precizand numarul comenzii, motivul returului, data, intervalul orar si adresa la care doresti sa vina curierul pentru preluarea produselor, precum si modul de solutionare a returului (restituire contravaloare sau inlocuire). Ca regula, noi trimitem curierul sa preia de la tine coletul de returnat/inlocuit (atentie, desi vom indica curierului intervalul orar preferat de tine pentru ridicarea returului, nu putem garanta ca acest interval va fi respectat de catre curier), dar poti opta sa il trimiti tu prin orice curier doresti (inclusiv Posta Romana – dar DOAR serviciul factaj – livrare la sediu); coletele cu produsele inlocuite le vom livra de regula tot prin DPD.
In cazul restituirii banilor, taxa de transport retur si tariful prio, daca a fost selectat, vor fi scazute din contravaloarea produselor returnate; in cazul inlocuirii produselor, suma taxelor de transport retur + reexpediere va fi achitata ramburs, la primirea noului colet. Restituirea banilor se poate face in 2 moduri: prin banca - ne indici un titular de cont bancar si codul iban al contului in care doresti sa viram banii, sau, daca e mai convenabil, poti veni la sediul nostru sa iti restituim banii in numerar. Din suma datorata vom scadea valoarea taxei de transport retur, cu exceptia situatiei in care produsele prezinta defecte sau nu corespund comenzii.
Important: Nu acceptam produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost primite (spalate, impregnate cu diverse mirosuri sau pete, folosite, etc.). Daca un astfel de produs este returnat, acesta va fi refuzat si trimis înapoi clientului. Daca acesta refuza primirea lui il vom pastra fara nici un fel de despagubire. Va rugam sa returnati toate produsele în aceeasi stare in care au fost primite.

Cum returnez un produs defect?

Toate produsele noastre sunt atent verificate de defecte. Totusi, daca ti-am livrat un produs defect il poti returna in aceleasi conditii descrise la capitolul anterior, iar, daca apreciem ca defectul reclamat de tine este real si produsul nu prezinta semne de purtare/folosire, livrarea produsului inlocuitor (sau, daca este cazul, restituirea banilor) se va face prioritar, iar taxele de transport aferente vor fi achitate de noi (cu conditia ca noi sa ne ocupam de transport).

Cat dureaza procesarea returului meu?

Livrarea produselor inlocuite (sau, daca este cazul, restituirea banilor) se va face in max. 5-7 zile lucratoare de la data primirii coletului retur, exceptie facand inlocuirea produselor cu defecte, a caror livrare se va face prioritar, in max 1-3 zile lucratoare.

Cum contactez departamentul Servicii Clienti?

Pe chat-ul de pe site, prin e-mail la contact@inkspired.ro, facebook, telefonic/whatsapp - nr. relatii clienti +40 756 895 048 (luni - vineri / 9.00 - 17.00).