Shopping

Cum fac o comanda?

Pasul 1. Hotarasti ce design vrei sa porti din cele propuse. Poti sa filtrezi tricourile dupa sex, culoare sau categorie.

Pasul 2. Odata ajuns pe pagina produsului selectezi masura pe care vrei sa o cumperi. Tricoul va fi adaugat in cosul de cumparaturi dupa care îti vei putea continua cumparaturile. Pentru ca printam pe diverse tipuri de tricouri (toate grozave) verifica si tabelul de marimi din dreptul fiecarui model, sa nu avem surprize (de la marca la marca, marimile tricourilor pot varia usor).

Pasul 3. În momentul în care ai adaugat toate produsele dorite în cosul de cumparaturi îti poti finaliza comanda. Pentru a putea face acest lucru trebuie sa fii logat (în cazul în care nu aveti cont puteti sa va creati unul nou).

Pasul 4. Ajungând în pagina Cos cumparaturi pentru a putea finaliza comanda trebuie sa verifici din nou produsele alese, sa introduci adresele de livrare si facturare, îti alegi modalitatea de livrare preferata, stabilesti modalitatea de plata, dupa care validezi comanda. Comenzile nevalidate le regasesti în status comenzi si le poti finaliza la o data ulterioara.

Pasul 5. În termen de 48h lucratoare vei primi un e-mail de confirmare a înregistrarii comenzii. Dupa ce tricoul este gata primesti un nou mail care te va informa ca tricoul este în drum spre tine.

P.S. Produsul este tinut in cosul de cumparaturi pâna când se închide sesiunea curenta. Daca doriti sa vedeti produsele alese ulterior le puteti adauga la Selectii. Nu garantam posibilitatea cumpararii tricourilor pastrate la Selectii. Adaugarea unui tricou in cosul de cumparaturi nu garanteaza cumpararea acestuia deoarece exista posibilitatea ca acesta sa fie vândut în timp ce se afla în cosul tau de cumparaturi. Tricourile sunt pastrate în cosul de cumparaturi pâna la delogare.

Transport si livrare

Ce conditii de transport & livrare oferiti?

Pentru livrarea tricoului avem disponibile livrarea prin Urgent Cargus Curier sau ridicarea direct de la atelierul nostru din Brasov . Urgent Cargus Curier iti aduce tricourile la usa in cel mai scurt timp. Daca locuiesti in Brasov sau te afli doar in trecere, poti sa le iei direct de la atelierul nostru, fara nici o taxa de transport.

Care sunt costurile de transport?

Pretul transportului depinde de valoarea tricourilor cumparate de tine: GRATUIT - daca valoarea cosului de cumparaturi depaseste 199,99 lei. Daca achizitia ta este sub 199,99 lei valoarea transportului este fixa, respectiv 15,99 lei, indiferent de numarul tricourilor sau localitatea din Romania unde va ajunge coletul. Desigur, costul de transport este zero daca alegi sa ridici personal tricourile de la atelierul nostru.Pentru a afla exact costul transportului, adauga tricourile dorite in cosul de cumparaturi si avanseaza la checkout. Alege "Metoda de livrare" pentru a vedea cele doua optiuni si pretul asociat lor.

Cat dureaza pana imi ajung tricourile?

Dupa finalizarea comenzii o sa primesti un email de confirmare a comenzii (sau, eventual, un apel telefonic, daca sunt aspecte de clarificat). De regula, comenzile vor fi procesate si expediate in max. 2-3 zile lucratoare; pentru situatii urgente sau pentru cei foarte nerabdatori am creat serviciul de procesare rapida prin activarea caruia te asiguri ca vom preda produsele tale curierului in max. 24 ore de la primirea comenzii (te rugam sa retii ca sambata si duminica sunt zile nelucratoare). Coletele vor ajunge de obicei la destinatie in 24-48 ore, daca localitatea se gaseste in zona 1 de livrare a celor de la Urgent Cargus (lista o gasesti aici Urgent Cargus - Zona 1 de livrare); in restul localitatilor timpul de livrare este de 48-96 ore. Livrarile se pot face si in zilele de sambata doar in localitatile in care Urgent Cargus Curier are serviciul de livrare sambata (https://www.urgentcargus.ro/, apoi clisck pe link-ul "DESCARCA LISTA LOCALITATI LIVRARE SAMBATA"). Aceste termene de livrare sunt orientative, Inkspired.ro neputand garanta respectarea lor de catre partenerul sau Urgent Cargus SA.
Mai mult, in perioada diverselor sarbatori de peste an, exista posibilitatea ca unele comenzi sa fie prelucrate cu o mica intarziere iar livrarea lor, de asemenea, sa se faca cu intarziere.
In cazul livrarilor prin curier, vei fi vizitat de agentul Urgent Cargus Curier care, daca nu te gaseste la adresa stabilita, te va suna si veti stabili impreuna o alta data de livrare convenabila. Se pot obtine informatii despre livrare de la Urgent Cargus, in baza Notei de transport primita in mailul de confirmare a expedierii comenzii tale (tel. Urgent Cargus 021-9330, pentru apeluri din Bucuresti, respectiv 021-9282, pentru apeluri din restul tarii.)
In cazul ridicarii coletului de la sediul nostru, vei fi instiintat prin mail momentul in care comanda ta este pregatita de ridicare.
ATENTIE! In cazul comenzilor care includ si modele personalizate, durata de livrare este posibil sa fie mai mare cu inca 1-3 zile suplimentare, in functie de timpul necesar pentru prelucrarea graficilor.

Ce sa fac daca comanda mea intarzie mai mult decat ar trebui?

Contacteaza-ne!

Tricouri

Cum sunt tricourile imprimate?

Toate tricourile noastre sunt printate folosind cele mai bune si mai rezistente tehologii, pentru ca tu sa te bucuri de tricoul tau pana la adanci batraneti. Folosim imprimarea DTG (direct to garmet), iar printerele noastre sunt Brother GTX, Texjet, Texjet Plus si Texjet Plus Advanced. In principiu, acestea sunt imprimante dedicate textilelor care printeaza direct pe tricou. Pentru unele tricouri, mai populare, folosim serigrafia (screenprinting) pentru a putea reduce pretul de vanzare.

Pe ce tricouri blank imprimati?

Produsele pe care le folosim sunt atent alese ca sa iti ofere un confort maxim dar sa fie si rezistente in timp. Imprimam pe produse marca Malfini produse de Adler Cehia (tricouri cu maneca scurta, tricouri cu maneca lunga, maieuri - 95 - 100% bumbac), Gildan si Kariban (hanorace si bluze - 75 - 80% bumbac).

Cum trebuie sa spal tricourile/hanoracele? O sa se micsoreze?

Nu e nimic special in spalarea, uscarea si calcarea tricourilor si hanoracelor imprimate. Respecta cateva reguli simple iar tricoul tau va ramane la fel de frumos multa vreme:
• Intoarce-l pe dos cand il bagi la masina de spalat (ideal ar fi ca tricoul sa fie spalat manual, la max. 30 grade C, dar cine mai are timp si chef astazi sa spele de mana?).
• Spala-l impreuna cu acelasi tip/nuante de haine (albe sau colorate, impreuna cu haine din bumbac).
• Temperatura de spalare sa nu depaseasca 30 grade C.
• Folosete cat mai putin detergent.
• Nu folosi inalbitori sau alte substante care contin clor.
• Folosete un program scurt de spalare (max. 30 min.).
• Preferabil sa eviti programul de uscare prin centrifugare; daca nu este posibil acest lucru ai grija sa selectezi uscarea la numarul minim de rotatii/min.. Usuca intotdeauna tricoul intors pe dos.
• Calcarea ar trebui facuta pe partea interioara a tricoului. Sub nici o forma nu folosi fierul de calcat peste zona imprimata.

In general toate tricourile din bumbac tind sa se micsoreze cand sunt spalate. Desi sunt deja premicsorate, e posibil ca tricourile noastre se se micsoreze foarte putin cand le speli (maxim 1.5 cm). Cel mai mic grad de micsorare se obtine daca sunt spalate cu apa rece si uscate pe sfoara, iar cel mai mare daca sunt spalate cu apa foarte calda si uscate in uscator la temperatura maxima.

Daca un model sau o marime particulara s-a epuizat, va fi reprintata?

De obicei da, dar daca iti trebuie repede cel mai bine ne dai mail si iti printam unul la comanda (contact@inkspired.ro)

Cum contactez departamentul Servicii Clienti?

Telefonic la 0756 895 048 sau pe mail la contact@inkspired.ro sau pe Y!m la id-ul inkspired_ro.

Returnari si schimburi

Care este politica voastra de returnare ?

Desi am vrea ca tot timpul sa iubesti produsele comandate, daca nu esti deplin multumit de comanda ta poti sa o returnezi si sa optezi pentru schimb, de orice fel cu oricare dintre produsele noastre, sau pentru restituirea banilor. Returnarea trebuie sa se faca în termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea coletului, perioada dupa care nu mai garantam restituirea banilor sau schimbarea produselor. Aceste reguli se aplica strict produselor imprimate cu modele expuse pe siteul www.inkspired.ro.

Pentru orice retur de produse te rugam sa ne trimiti un e-mail, la contact@inkspired.ro, in care sa ne transmiti intentia ta de retur, precizand numarul comenzii si tipul de solutionare (schimb sau restituire bani), precum si data, intervalul orar si adresa la care doresti sa vina curierul pentru preluarea produselor. Apoi, completeaza formularul de retur, primit o data cu produsele, si introdu-l impreuna cu produsele in coletul de retur.

Taxele de transport, in functie de tipul returului si de localitatea clientului, sunt:
1) inlocuire produse (zona 1 Urgent Cargus) - 25.99 ron
2) inlocuire produse (zona 2 Urgent Cargus) - 49.99 ron
3) restituire bani (zona 1 Urgent Cargus) - 15.99 ron
4) restituire bani (zona 2 Urgent Cargus) - 25.99 ron
Aici gasesti lista Urgent Cargus cu localitatile din Zona 1 de livrare (localitatile care nu se gasesc in zona 1 se gasesc in zona 2).
Taxele de transport vor fi vor fi achitate la primirea produselor inlocuitoare sau, in cazul restituirii banilor, vor fi scazute din suma restituita.

Desigur, poti alege orice alt curier doresti pentru returnarea produselor (inclusiv Posta Romana – dar DOAR serviciul factaj – livrare la sediu), iar noi iti vom livra coletul cu produsele inlocuite prin Urgent Cargus.

Atentie! Nu acceptam produsele care au fost spalate si/sau folosite. Daca un produs care a fost spalat si/sau folosit este returnat, acesta va fi refuzat si trimis înapoi clientului. Daca acesta refuza primirea lui il vom pastra fara nici un fel de despagubire. Va rugam sa returnati toate produsele în aceeasi stare in care au fost primite.
Taxele de returnare si livrare a produsului de schimb (daca este cazul) sunt responsabilitatea clientului cu exceptia cazului în care motivul returnarii este o greseala a noastra.
FOARTE IMPORTANT! In cazul produselor imprimate cu modele personalizate ale clientilor nu este acceptata inlocuirea sau restituirea banilor.

Cum returnez un tricou defect ?

Toate tricourile noastre sunt atent verificate de defecte. In cazul in care ai primit un tricou care crezi ca ar putea fi defect, contacteaza-ne la contact@inkspired.ro. Tricoul va fi inlocuit cu unul nou, cu conditia notificarii noastre, telefonic sau prin email, in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Poti solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul nou. Daca nu putem inlocui produsul cu unul nou, se va restitui contravaloarea produsului. Returnarea produsului se va face pe cheltuiala noastra, folosind serviciul nostru de transport (la cerere, ne putem ocupa de solicitarea curierului, generarea notei de transport, etc.). In cazul returnarii unui produs fara notificare prealabila, sau in cazul in care produsul este trimis in alt mod decat cel specificat de noi in momentul notificarii, pachetele returnate nu se vor accepta.

Cat timp ia ca returnarea mea sa fie procesata ?

In termen de max. 3 zile lucratoare returnarea va fi procesata. Atentie, aceasta perioada nu include si termenul de reprintare si de livrare.