Shopping

Cum fac o comanda?

Pasul 1. Hotarasti ce design vrei sa porti din cele propuse. Poti aplica filtre dupa diferite categorii.

Pasul 2. Odata ajuns pe pagina designului, selectezi produsul pe care il doresti imprimat (tricou cu maneca scurta, maieu, tricou cu maneca lunga, bluza, hanorac, cana ceramica, husa telefon sau tablou canvas); la produsele textile selectezi culoarea si marimea (iti recomandam sa verifici atent tabelul de marimi, caci producatorii de textile au standarde diferite de marimi; linkul tabelului de marimi il gasesti deasupra selectorului de culori al fiecarui produs textil); in plus, la produsele textile personalizate mai trebuie sa selectezi pozitia si dimensiunile fiecarui design pe care il doresti imprimat. In cazul huselor de telefon vei selecta modelul telefonului si culoarea husei, iar in cazul tablourilor canvas vei selecta dimensiunile produsului. Adauga in cos produsul configurat, dupa care iti vei putea continua cumparaturile (sau poti trece la pasul 3).

Pasul 3. In momentul in care ai adaugat toate produsele dorite in cosul de cumparaturi iti poti finaliza comanda. Pentru a putea face acest lucru trebuie sa fii logat (in cazul in care nu ai cont poti crea unul nou).

Pasul 4. Ajungand in pagina Cos cumparaturi, pentru a putea finaliza comanda, trebuie sa reverifici produsele alese, sa introduci adresele de livrare si facturare, iti alegi modalitatea de livrare preferata, stabilesti modalitatea de plata, dupa care validezi comanda. Comenzile nevalidate le regasesti in status comenzi si le poti finaliza la o data ulterioara.

Pasul 5. In termen de max. 48h lucratoare vei primi un e-mail de confirmare a inregistrarii comenzii. Dupa ce produsul este gata imprimat, primesti un nou mail care te va informa ca acesta este in drum spre tine.

P.S. Produsele sunt pastrate in cosul de cumparaturi pana cand se inchide sesiunea curenta. Daca doresti sa le revezi ulterior, adauga-le la Selectii. Totusi, nu putem garanta cumpararea ulterioara a produselor pastrate la Selectii, deoarece exista posibilitatea ca acestea sa se vanda intre timp. Produsele sunt pastrate in cosul de cumparaturi pana la delogare.

Transport si livrare

Ce conditii de transport & livrare oferiti?

Poti opta pentru livrarea produselor prin Urgent Cargus Curier sau le poti lua direct de la atelierul nostru din Brasov. Urgent Cargus Curier iti aduce coletul la usa in cel mai scurt timp. Daca locuiesti in Brasov sau te afli doar in trecere, poti sa le iei direct de la atelierul nostru, fara nici o taxa de transport.

Care sunt costurile de transport?

Pretul transportului depinde de valoarea produselor cumparate: GRATUIT - daca valoarea cosului de cumparaturi depaseste 199,99 lei. Daca achizitia ta este sub 199,99 lei valoarea transportului este fixa, respectiv 15,99 lei, indiferent de numarul produselor sau localitatea din Romania unde va ajunge coletul. Desigur, costul de transport este zero daca alegi sa ridici produsele de la atelierul nostru.Pentru a afla exact costul transportului, adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi si avanseaza la checkout. Alege "Metoda de livrare" pentru a vedea cele doua optiuni si pretul asociat lor.

Cat dureaza pana imi ajung produsele?

Dupa finalizarea comenzii o sa primesti un email de confirmare a comenzii (sau, eventual, un apel telefonic, daca sunt aspecte de clarificat). De regula, comenzile vor fi procesate si expediate (predate curierului) in max. 4-5 zile lucratoare; pentru situatii urgente sau pentru cei foarte nerabdatori am activat extra optiunea livrare super-rapida, prin care garantam predarea coletului catre curier in max. 24 ore de la data comenzii (adica cel tarziu in urmatoarea zi lucratoare - te rugam sa retii ca sambata si duminica sunt zile nelucratoare.). Optiunea de livrare super-rapida poate fi activata si ulterior plasarii comenzii; ne poti transmite intentia ta telefonic sau prin e-mail, iar 24 ore lucratoare din acel moment coletul tau va fi expediat. Din momentul predarii catre curier, coletele vor ajunge de obicei la destinatie in 24-48 ore, daca localitatea se gaseste in zona 1 de livrare a celor de la Urgent Cargus (lista o gasesti aici Urgent Cargus - Zona 1 de livrare); in restul localitatilor timpul de livrare este de 48-96 ore. Livrarile se pot face si in zilele de sambata doar in localitatile in care Urgent Cargus Curier are serviciul de livrare sambata (https://www.urgentcargus.ro/, apoi click pe link-ul "DESCARCA LISTA LOCALITATI LIVRARE SAMBATA"). Aceste termene de livrare sunt orientative, Inkspired.ro neputand garanta respectarea lor de catre partenerul sau Urgent Cargus SA.
Mai mult, in perioada diverselor sarbatori de peste an, exista posibilitatea ca unele comenzi sa fie prelucrate cu o mica intarziere iar livrarea lor, de asemenea, sa se faca cu intarziere. De regula, cand pot aparea intarzieri, anuntam din timp pe site intervalul mediu de timp pentru prelucrare, expediere si livrare.
In cazul livrarilor prin curier, vei fi vizitat de agentul Urgent Cargus Curier care, daca nu te gaseste la adresa stabilita, te va suna si veti stabili impreuna o alta data de livrare convenabila. Se pot obtine informatii despre livrare de la Urgent Cargus, in baza Notei de transport primita in mailul de confirmare a expedierii comenzii tale (tel. Urgent Cargus 021-9330, pentru apeluri din Bucuresti, respectiv 021-9282, pentru apeluri din restul tarii.)
In cazul ridicarii coletului de la sediul nostru, vei fi instiintat prin mail momentul in care comanda ta este pregatita de ridicare.
In cazul comenzilor care includ si modele personalizate, durata de livrare mentionata mai sus nu include si perioada necesara pregatirii graficilor care nu se incadreaza in standardele noastre de print (fisiere vectoriale - ai, cdr, svg, eps, pdf, etc. sau fisiere png, cu fundal transparent, rezolutie minima 2000 x 2000 px.)
ATENTIE! LA PRIMIREA COLETULUI VERIFICATI CU ATENTIE INTEGRITATEA LUI, IAR DACA OBSERVATI ORICE NEREGULA (DETERIORARE, TAIETURA, RUPTURA, DEZLIPIRE A ELEMENTELOR ADEZIVE, ETC.) REFUZATI COLETUL SI CERETI CURIERULUI SA INTOCMEASCA SI SA SEMNEZE UN PROCES VERBAL DE CONSTATARE A RESPECTIVEI NEREGULI (CURIERUL ESTE OBLIGAT, LA SOLICITAREA TA, SA INTOCMEASCA PROCESUL VERBAL). ULTERIOR, IN LIPSA ACESTUI PROCES VERBAL, ORICE RECLAMATIE CATRE CURIER ESTE INUTILA IAR NOI NU NE PUTEM ASUMA RESPONSABILITATEA ASUPRA ACESTEI SITUATII.

Ce sa fac daca comanda mea intarzie mai mult decat ar trebui?

Contacteaza-ne si iti vom oferi informatiile necesare.

Produse

Pe ce blank-uri imprimati?

Produsele pe care le folosim sunt atent alese ca sa iti ofere un confort maxim dar sa fie si rezistente in timp. De exemplu, in cazul textilelor, imprimam pe produse Adler Czech (tricouri cu maneca scurta, maieuri, tricouri cu maneca lunga, 95 - 100% bumbac), Gildan, Kariban si All we do is (hanorace si bluze 75 - 80% bumbac).

Cum sunt imprimate produsele Inkspired?

Producem calitate superioara si rezistenta sporita; folosim exclusiv utilaje de ultima generatie, marcile Brother Industries Ltd. (imprimare DTG - direct to garmet - cu vopseluri pe baza de apa, pentru textile) si Roland DG Corporation (pentru celelalte produse). Indiferent de produsul imprimat comandat, fie ca e un tricou, o husa de telefon, un tablou canvas, un autocolant de perete, etc., nu vei avea batai de cap: calitatea imprimarilor (cat si a blank-urilor) te vor convinge ca ai facut o alegere excelenta. La imprimarea textilelor, de exemplu, folosim o noua cerneala numita Innobella Textile, cu un spectru de culori foarte bogat, rezistenta sporita la spalare (aprobata de catre AATCC), având certificatul Eco-Passport de la Oeco-Tex.

Cum trebuie sa spal produsele textile? Se vor micsora?

Nu e nimic special in spalarea, uscarea si calcarea textilelor imprimate. Respecta cateva reguli simple si produsul tau va ramane la fel de frumos multa vreme:
• Intoarce-l pe dos cand il bagi la masina de spalat (ideal ar fi ca produsul textil sa fie spalat manual, la max. 30 grade C, dar cine mai are timp si chef astazi sa spele de mana?).
• Spala-l impreuna cu acelasi tip/nuante de haine (albe sau colorate, impreuna cu haine din bumbac).
• Temperatura de spalare sa nu depaseasca 30 grade C.
• Folosete cat mai putin detergent.
• Nu folosi inalbitori sau alte substante care contin clor.
• Folosete un program scurt de spalare (max. 30 min.).
• Preferabil sa eviti programul de uscare prin centrifugare; daca nu este posibil acest lucru ai grija sa selectezi uscarea la numarul minim de rotatii/min.. Usuca intotdeauna produsul intors pe dos.
• Calcarea ar trebui facuta pe partea interioarai. Sub nici o forma nu folosi fierul de calcat peste zona imprimata.

In general toate produsele din bumbac tind sa se micsoreze cand sunt spalate. Desi sunt deja premicsorate, e posibil ca textilele noastre se se micsoreze, dar foarte putin, cand le speli (maxim 1.5 cm). Cel mai mic grad de micsorare se obtine daca sunt spalate cu apa rece si uscate pe sfoara, iar cel mai mare daca sunt spalate cu apa foarte calda si uscate in uscator la temperatura maxima.

Daca un model sau o marime particulara s-a epuizat, va fi reprintata?

De obicei da, dar daca iti trebuie repede cel mai bine ne dai mail si iti printam unul la comanda (contact@inkspired.ro)

Cum contactez departamentul Servicii Clienti?

Telefonic la 0756 895 048 (Luni - Vineri / 9.00 - 17.00) sau pe mail la contact@inkspired.ro sau pe Y!m la id-ul inkspired_ro.

Returnari si schimburi

Care este politica voastra de returnare ?

Desi am vrea ca tot timpul sa iubesti produsele comandate, daca nu esti deplin multumit de comanda ta poti sa o returnezi si sa optezi pentru schimb, de orice fel cu oricare dintre produsele noastre, sau pentru restituirea banilor. Returnarea trebuie sa se faca în termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea coletului, perioada dupa care nu mai garantam restituirea banilor sau schimbarea produselor. Aceste reguli se aplica strict produselor imprimate cu modele expuse pe siteul www.inkspired.ro.

Pentru orice retur de produse te rugam sa ne trimiti un e-mail, la contact@inkspired.ro, in care sa ne transmiti intentia ta de retur, precizand numarul comenzii si tipul de solutionare (schimb sau restituire bani), precum si data, intervalul orar si adresa la care doresti sa vina curierul pentru preluarea produselor. Apoi, completeaza formularul de retur, primit o data cu produsele, si introdu-l impreuna cu produsele in coletul de retur.

Taxele de transport, in functie de tipul returului si de localitatea clientului, sunt:
1) inlocuire produse (zona 1 Urgent Cargus) - 25.99 ron
2) inlocuire produse (zona 2 Urgent Cargus) - 49.99 ron
3) restituire bani (zona 1 Urgent Cargus) - 15.99 ron
4) restituire bani (zona 2 Urgent Cargus) - 25.99 ron
Aici gasesti lista Urgent Cargus cu localitatile din Zona 1 de livrare (localitatile care nu se gasesc in zona 1 se gasesc in zona 2).
Taxele de transport vor fi vor fi achitate la primirea produselor inlocuitoare sau, in cazul restituirii banilor, vor fi scazute din suma restituita.

Desigur, poti alege orice alt curier doresti pentru returnarea produselor (inclusiv Posta Romana – dar DOAR serviciul factaj – livrare la sediu), iar noi iti vom livra coletul cu produsele inlocuite prin Urgent Cargus.

Restituirea banilor se poate face in 2 moduri: prin banca - ne indici un titular de cont bancar si codul iban al contului in care doresti sa viram banii, sau, daca e mai convenabil, poti veni la sediul nostru sa iti restituim banii in numerar. Banii restituiti nu includ si valoarea taxelor de transport, cu exceptia situatiilor in care produsele prezinta defecte sau nu corespund comenzii.

Atentie! Nu acceptam produsele care au fost spalate si/sau folosite. Daca un produs care a fost spalat si/sau folosit este returnat, acesta va fi refuzat si trimis înapoi clientului. Daca acesta refuza primirea lui il vom pastra fara nici un fel de despagubire. Va rugam sa returnati toate produsele în aceeasi stare in care au fost primite.
Taxele de returnare si livrare a produsului de schimb (daca este cazul) sunt responsabilitatea clientului cu exceptia cazului în care motivul returnarii este o greseala a noastra.
FOARTE IMPORTANT! In cazul produselor imprimate cu modele personalizate ale clientilor nu este acceptata inlocuirea sau restituirea banilor.

Cum returnez un produs defect ?

Toate produsele noastre sunt atent verificate de defecte. Totusi, daca ti-am livrat un produs defect il poti returna in aceleasi conditii descrise la capitolul anterior, iar, daca apreciem ca defectul reclamat de tine este real si produsul nu prezinta semne de purtare/folosire, livrarea produsului inlocuitor (sau, daca este cazul, restituirea banilor) se va face prioritar, iar taxele de transport vor fi achitate de noi (cu conditia ca transportul sa se faca cu Urgent Cargus).

Cat timp ia ca returnarea mea sa fie procesata ?

Livrarea produselor inlocuite (sau, daca este cazul, restituirea banilor) se va face in max. 5-7 zile lucratoare de la data primirii coletului retur, exceptie facand inlocuirea produselor cu defecte, a caror livrare se va face prioritar, in max 1-3 zile lucratoare.