Politica de reclamatii

Noi, echipa Inkspired.ro, suntem permanent preocupati de calitatea serviciilor si produselor noastre. De aceea apreciem feed-back-ul clientilor nostri, acesta fiind foarte importanta pentru noi in depistarea problemelor serviciilor si produselor noastre si imbunatatirea lor cotinua.

Prin urmare incurajam orice feed-back, pozitiv sau negativ, si apreciem timpul si efortul tau pentru a ne comunica orice sugestie, satisfactie sau insatisfactie legate de experienta ta cu site-ul inkspired.ro.

Te asiguram ca iti vom raspunde in maxim 5 zile lucratoare, prin telefon sau email, si ca vom gasi modalitatea optima de a raspunde si rezolva eficient problema semnalata de tine. Ne poti contacta in urmatoarele moduri:

  • Online: prin formularul de contact
  • E-mail: contact@inkspired.ro
  • Tel.: 0740-121750
  • Curier: Premium Clothing S.R.L., Calea Fagarasului nr. 8, et. 2, Brasov
Te rugam sa ne precizezi datele tale de contact si modalitatea de comunicare pe care o preferi pentru primirea raspunsului.

In cazul in care nu esti pe deplin multumit(a) de raspunsul nostru, te poti adresa Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorului (A.N.P.C.), Bucure┼čti, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, Telefonul Consumatorului: 021-9551, e-mail: cabinet@anpc.ro, www.anpc.gov.ro.